Jak zamawiać?
W sklepie MARTEC oferujemy kilka tysięcy modeli haków holowniczych, bagażników oraz części hamulcowych.
W razie zapotrzebowania na części spoza sklepu również przygotujemy bardzo konkurencyjną ofertę.
Znajdziesz u nas wszystko, co potrzebujesz do swojego auta.
W trosce o naszych klientów, przygotowaliśmy poradnik jak zamawiać w naszym sklepie szybko łatwo, i przyjemnie.
Zamówienia
można składać:
- Telefonicznie pod tel. 14 656 3646, kom. 502 821 055, kom. 531 312 114. Linia dla klientów hurtowych tel. 14 656 3647.
- Drogą elektroniczną na adres info@martec.pl z tytułem "Zamówienie".
- Sklep Martec - Pierwszym i najważniejszym krokiem jest wybranie interesujących nas produktów, w razie problemów z doborem właściwych części służymy pomocą info@martec.pl, 146563646. Potwierdzamy wybranie części kliknięciem przycisku Dodaj do koszyka.

Automatycznie zostanie otwarty koszyk wraz z dodatkowymi informacjami o częściach które się w nim znajdują. Możemy wybrać przycisk kontynuuj zakupy który pozwoli nam na dalsze kompletowanie koszyka, lub złożyć zamówienie. Polecamy również sprawdzenie zakładki akcesoria. Przy zamówieniu asortymentu z tej kategorii za wysyłkę płacimy tylko raz !

Po kliknięciu na przycisk Złóż zamówienie otworzy się nowe okno w którym po wypełnieniu bardzo prostego formularza możemy złożyć zamówienie. Wybieramy opcję dostawy Kurier lub odbiór osobisty Mikołajowice, wprowadziliśmy dodatkowe udogodnienie dla małych przesyłek Paczkomaty InPost
,jeżeli nie korzystałeś z tej opcji płatności zarejestruj się i oszczędzaj.

Po wybraniu formy wysyłki następnym etapem składania zamówienia jest określenie sposobu płatności. Domyślnie nie jest zaznaczona żadna opcja, należy samodzielnie zaznaczyć sposób płatności za zamówienie spośród dostępnych: Gotówka przy odbiorze (do tej formy płatności doliczana jest dodatkowa opłata), przelew dowolny (przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie) lub płatność Dotpay, w naszym sklepie można dokonać zakupów również w systemie ratalnym Żagiel. Domyślnym dokumentem sprzedaży w systemie jest paragon, jeżeli mamy wystawić fakturę zaznacz tą opcję.

Prosimy wypełnić wszystkie dane, tylko wtedy proces realizacji zamówienia przebiegnie poprawnie. Koniecznie podaj swój adres e-mail pod który dodatkowo otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Podaj swój nr telefonu kontaktowego, będzie niezbędny w razie problemów z doręczeniem paczki przez kuriera. Jeżeli wysyła będzie realizowana pod inny adres proszę o zaznaczenie opcji Wysyłka zamówienia pod inny adres. Jeżeli jesteś zalogowany na swoim koncie to twoje dane adresowe zostaną automatycznie uzupełnione. W razie dodatkowych informacji do nas prosimy o uzupełnienie okienka Twoje uwagi. Prosimy o akceptację warunków regulaminu, oraz przetwarzanie danych osobowych. Następnie klikamy na przycisk Wyślij zamówienie.
