5 komentarzy

  1. Grzesiek said:

    Trzeba przyznać, że po przesiadce z zestawu OE na tarczę Textar plus klocki Rs300 skuteczność jest na plus. Nawet zimne przy lekkim hamowaniu mają większą moc niz seria. Ale są też poważne minusy, które jak dla mnie dyskwalifikują je jako klocki na co dzień, jeśli dużo jeździ się w ruchu miejskim… Po 100 km zaczęły tragicznie piszczeć. Podczas mocnego hamowania cisza, ale jezdzac po mieście, gdzie w większości lekko sie operuje hamulcem dojeżdżając np do swiatel, piszczą nie miłosiernie.
    Dodatkowo dwa ostre hamowania z np 130km/h powodują drastyczny spadek siły hamowania. Nawet ABS się nie włącza przy bucie w podłodze…. Na serii tego nie było…

    23 kwietnia 2016
    Reply
    • Panie Grzegorzu, korespondowaliśmy chyba przez nasz fanpage na Facebooku. Na blog dawno się nie logowaliśmy, przepraszam. Oczywiście odbieramy ten sygnał z zaniepokojeniem, choć dobra informacja jest taka, że jednak te klocki bardzo dobrze hamują, natomiast pod względem komfortu nie jest za dobrze, bo akurat u Pana piszczą. Może warto byłoby je wymontować, solidnie wyczyścić zaciski i posmarować całość pastą wysokotemperaturową, która działa antypiskowo (elementy ruchome i klocki) taką jak ta Textar http://www.sklepmartec.pl/p19495,smar-wysokotemperaturowy-75ml.html Ewentualnie saszetka 5ml pasty Plastilube – taką możemy podarować w prezencie, wystarczy do nas podjechać do firmy na Fatimską 16 w Tarnowie.

      16 maja 2016
      Reply
  2. Marcin Pajewski said:

    Ciekawe.

    26 kwietnia 2016
    Reply
  3. Grzesiek said:

    Jak widać, ja również „chwilę” się nie logowałem, natomiast mam kolejne spostrzeżenia. Po niecałych 20 000km zwykłego (nie torowego) użytkowania hamulce są przypalone. Klocek złapał na około rdzawy nalot a tarcza ma czarny pierscień. 3-4 hamowania z 140 do 40 powoduje, że hamulec od razu puchnie, a gwałtowne hamowanie z predkości 200+ do 100km/h powoduje buczenie i puchnięcie hamulca…

    19 września 2017
    Reply
  4. artur jasion said:

    klocki wytrzymały 80 tyś km sprawowały się rewelacyjnie , dla mnie najważniejsze że nie pyliły tak na felgi i skutecznie hamowały z większych prędkości ( passat CC 2.0 tdi dsg 2011 bluetdi) , czas na drugi komplet , dlatego mam pytanie: ile zestaw na przód i tył do mojego auta ?

    25 czerwca 2019
    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *